.....HaSraT SeOranG HaMBa .....


Tuesday, June 15, 2010

An Apologize

Erm...
rasa macam dh lma x update blog ni kan....sorry sangat2, aku bermusafir ke kedah last week.
cousin sebelah ibu nak kawin, kena la pegi tolong2 ckit...
Selalu nya bile sedara-mara aku kawen kt kampung, aku dh azam dh nak buat tu ,nak buat ni.....tp kali ni aq balek, aku just duduk relax atas kerusi berjam2 lmanye, lgsg x buat pape.....sbb sume nye bdk2 katering yg buat...hadei....ternyata azam yg aku psg tu melebur...
tapi yg best nye balek kali ni, aku dpt makan durian..!!!!
lma dh x makan raja buah tu...nyum2..walaupun selalu  mkn kt kl, tp rasa, nikmat & kepuasan makan kt kebun sendiri lebih feeling....fuuh...
Tu jela....sekian

3 comments:

  1. weyh!!! x aci sungguh kau post pasal durian..
    aku kat sini gile2 nye teringin nk mkn durian kot..huhu

    ReplyDelete
  2. Laa...ko klua jela beli durian
    bkn nye susa sgt...hahaha

    ReplyDelete
  3. nak durian jgakk..
    doakn kak long sok ad paper...

    ReplyDelete